всі новини
Виставка «Охорона здоров'я-2013»

Компанія «MEDHOUSE GROUP» - учасник 23-ї міжнародної медичної виставки «Охорона здоров'я-2013»

Виставка проходила 22-25 жовтня в Міжнародному виставковому центрі в Києві.
«Охорона здоров'я» - перша на території України і четверта в Європі виставка міжнародного рівня, вона є дійсним членом UFI (Всесвітня асоціація виставкової індустрії). Виставка проходить за підтримки Міністерства охорони здоров'я України, Кабінету Міністрів України, Національної академії медичних наук України, Київської міської держадміністрації та багатьох інших медичних асоціацій та установ.

Стати учасником такої масштабної виставки мали можливість тільки професіонали в галузі охорони здоров'я, а саме: керівники лікувальних установ та практикуючі медики, представники дистриб'юторських компаній і торгових мереж.
У 2013 році на виставці були представлені 283 компанії з 28 країн світу!

Компанія «MedHouse Group» вже котрий рік поспіль з великою радістю приймає участь у виставці «Охорона здоров'я». Для компанії це відмінна можливість представити партнерам і кінцевим споживачам товари, з якими планується вихід на ринок в 2014 році.

Компанія «MedHouse Group» представила на виставці тонометри і небулайзери нового покоління від швейцарської компанії Microlife, нову лінійку небулайзерів швейцарської компанії Rossmax, новинки 2014 року від швейцарського бренду Dr.Frei, презентувала продукцію британської марки Gamma, які вже давно завоювали довіру покупців. Крім цього, були презентовані товари нових партнерів компанії:

Bibi - швейцарський бренд, що пропонує батькам якісні товари для дітей: пустушки, антиколікові пляшечки, соски, посудку, нагрудники та ін. Вся продукція bibi об'єднана в колекції. Дизайн кожної колекції унікальний, як і малюки, для яких вони розробляються.

Abena - данська компанія, основна спеціалізація якої - виробництво економічно вигідних абсорбуючих продуктів гігієни, що втілюватимуть новітні технічні досягнення, доступні на сучасному ринку.

Всі представлені товари викликали величезний інтерес у відвідувачів виставки, і це не дивно, адже мова йде про високоякісну продукцію від світових брендів. Відвідувачі виставки мали можливість безкоштовно виміряти артеріальний тиск і оцінити зручність використання та якість приладів на власному досвіді.

В цілому, виставка пройшла успішно для нашої компанії, а креативний дизайн виставкового стенду вигідно виділяв наші торгівельні марки на тлі інших стандартних стендів, тим самим викликаючи інтерес і захоплення у наших партнерів та конкурентів!